czwartek, 19 lutego 2015

Jabłkowe placuszki dla alergika i nie tylko (bez laktozy, bez glutenu, bez cukru, bez tłuszczu)

Dzisiejsze placuszki to drugie podejście do tematu.
Wczoraj użyłam resztek jogurtu Alpro z cytryną i limonką (i przyznam się ta wersja mi bardziej podeszła!).
Spodziewałam się, że całość będzie kwaskowa, jednak dzięki jogurtowi nabrała południowo europejskiego smaku.

Na myśl przyszły mi Włochy, lato.
Cytryny, które można zerwać prosto z drzewa - aromatyczne, pachnące...



Szybko Tanio Smacznie - Jabłkowe placuszki dla alergika i nie tylko (laz laktozy, bez glutenu, bez cukru, bez tłuszczu)


potrzebujemy:


- 5 łyżek jogurtu bez laktozy (u mnie "naturalny" Alpro, ale polecam z limonką i cytryną)
- sok z cytryny
- 3 łyżki mąki ryzowej
- 1 jajko
- 1 jabłko

(opcjonalnie cukier, ale moim zdaniem nie potrzeba)

Z jabłka wyciąć gniazdo nasienne, umyć i pokroić na drobne kawałki.
Wrzucić do miski i dodać pozostałe składniki.
Całość zblendować.
Smażyć na rogrzanej patelni bez tłuszczu.
Placuszki powinny być z obu stron złociste.


Szybko Tanio Smacznie - Jabłkowe placuszki dla alergika i nie tylko (laz laktozy, bez glutenu, bez cukru, bez tłuszczu)

Szybko Tanio Smacznie - Jabłkowe placuszki dla alergika i nie tylko (laz laktozy, bez glutenu, bez cukru, bez tłuszczu)

Szybko Tanio Smacznie - Jabłkowe placuszki dla alergika i nie tylko (laz laktozy, bez glutenu, bez cukru, bez tłuszczu)

Wielki Post 2015 Zdrowa przekąska

3 komentarze:

  1. Ślinka cieknie na sam widok :D
    Chętnie spróbowałybyśmy tego jogurtu z Alpro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, zapisze przepis i wykorzystam jutro na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń