piątek, 19 grudnia 2014

Sałata z bażantem (na słodko)

Myślę, że to całkiem fajnie jest mieć gotującą córkę. Moja Mama miała wczoraj wyjście i obiecałam zrobić obiad. Oto i on:


Szybko Tanio Smacznie - Sałata z bażantem (na słodko)

Do przygotowania sałatki potrzebujemy:

- opakowanie rukoli
- suszone owocu z sosu - rodzynki, morele (wcześniej gotował się w nim bażant i dzik), ale można też namoczyć je w  wodzie
- mięso, u mnie bażant (świetnie sprawdzą się resztki indyka czy kurczaka)
- pomidorki koktajlowe
- 2 małe lub jeden duży ogórek 
- garść suszonej żurawiny
- 2 papryki
- 1 cebula czerwona
- cukier

Żurawinę namoczyć w gorącej wodzie i po ok 10 minutach odsączyć.
Cebulę drobno posiekać a paprykę obrać i pokroić na kawałki. Podsmażyć na patelni i gdy będą miękkie dodać cukru i karmelizować. Odstawić na bok.
Warzywa umyć - pomidory pokroić (ja miałam raptem dwa), ogórki i marchew obrać - wkroić do sałatki i zetrzeć na tarce. Wszystko wymieszać.
Sałatę nakładać do miseczek, posypać żurawiną i ułożyć mięso (może być gorące).
Na wierzchu kłaść karmelizowaną paprykę i cebulę.


Szybko Tanio Smacznie - Sałata z bażantem (na słodko)

Szybko Tanio Smacznie - Sałata z bażantem (na słodko)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz