środa, 7 maja 2014

Cukinie w sosie curry

Takie coś jadłam na studiach.
Spontaniczny wypad z koleżanką do Niej do domu.
Gotujący mężczyzna - hmmmm było baaaaardzo pyszne. 


Szybko Tanio Smacznie - Cukinie w sosie curry



Cukinie w sosie curry


potrzebujemy:

- 2 cukinie (albo więcej)
- 2 marchewki 

- łyżkę masła
- łyżke mąki
- mleko
- sól, pieprz kolorowy
- curry

- ostrą paprykę

Najpierw rozprawiłam sie z pieprzem, który nie pasuje mi do żadnego młynka.
W akcie zemsty potraktowałam go tłuczkiem ;)




Odkrawamy końce cukini i marchewki i warzywa myjemy. 
Cukinię kroimy na plastry grubości 2 cm.
Marchewki kroimy wzdłuż na cztery części.



Rozgrzewamy patelnię grillową lub normalną.
Na gorącą patelnię kładziemy plastry cukini i marchew (możemy je posmarować odrobiną oleju) i przyprawiamy solą i pieprzem.
Co jakiś czas obracamy warzywa aby były równo przyrumienione.


Przygotowujemy sos curry.
W garnku podgrzewamy łyżkę masła i łyżkę mąki, robiąc zasmażkę.
Dodajemy odrobinę mleka i cały czas mieszamy.
Dodajemy wszystkie przyprawy.
Warzywa przekłądamy na talerz i polewamy sosem.
Można do tego podać ryż, makaron.

Ja w pierwotnej wersji jadłam z pyzami i było wyśmienite!





Dania dla urody

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz