sobota, 10 stycznia 2015

Kurczak z brzoskwiniami w sosie curry

Ostrość curry i chilli łagodzą kawałki brzoskwiń. Sos - lekko pikantny, śmietanowy z wyczuwalną nutą brzoskwiń. Wszystko w przepięknym pomarańczowo-zółtym kolorze. 
Jeżeli lubicie połączenie mięsa i owoców to musicie koniecznie spróbować.

Szybko Tanio Smacznie - Kurczak z brzoskwiniami w sosie curry

Do przygotowania 2 porcji potrzebujemy:

- ok 500g kurczaka/indyka
- 1 puszkę brzoskwiń

- 1 kubeczek śmietany kremówki
- 1 cebulę
- czosnek (wg uznania, ja dałam 3 małe ząbki)
- odrobina tłuszczu do smażenia
- przyprawy: pieprz cytrynowy, curry (bardzo dużo), płatki chilli, sól
- zioła: kolendra


Mięso umyć, wykroić wszelkie błonki, tłuszcze i pokroić na kawałki.
Na rozgrzaną patelnię z odrobiną tłuszczu wrzucić pokrojoną drobno cebulę i czosnek.
Smażyć chwilę aż całość będzie szklista. Dodać mięso i przyprawy. Mieszać - mięso powinno się delikatnie próżyć. Dodać śmietanę i sok z brzoskwiń. Wymieszać. Pokroić brzoskwinie w kostkę i dodać pod sam koniec gotowania (żeby się nie rozgotowały).
Podawać z ryżem, kaszą jaglaną, kuskusem lub chlebem.

Ja do naszej wersji dorzuciłam kaszę jaglaną i gotowałam z sosem.


Szybko Tanio Smacznie - Kurczak z brzoskwiniami w sosie curry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz